L.p. wskaźników | ELEMENTY OCENY | punkty 0-3 |
A | WKŁAD UCZNIÓW W REALIZACJĘ | |
1. | Zaangażowanie grupy. | |
2. | Terminowość wykonania przydzielonych zadań. | |
3. | Poprawność wykonania indywidualnych elementów prezentacji. | |
4. | Pomysłowość formy. | |
5. | Udział w prezentacji. | |
B | OCENA MERYTORYCZNA PREZENTACJI | |
1. | Poprawność gramatyczna i ortograficzna. | |
2. | Trafność opisów zagrożeń i skutków. | |
3. | Trafność doboru elementów udzielania pierwszej pomocy. | |
4. | Odpowiedni dobór ilustracji do treści. | |
5. | Stopień wykorzystania materiałów źródłowych. | |
C | OCENA EFEKTÓW KOŃCOWYCH PREZENTACJI | |
1. | Oryginalność. | |
2. | Poprawność językowa podczas udzielania wyjaśnień tematycznych. | |
3. | Wrażenie estetyczne. | |
4. | Reakcja publiczności. | |
5. | Zgodność z tematem. |
Maksymalna liczba punktów wynosi 45.
Za każdy ze wskaźników można przydzielić
od 0 do 3 punktów (0-wskaźnik niezrealizowany,
1-wskaźnik w małym stopniu zrealizowany, 2-wskaźnik
w ponad dobrym stopniu zrealizowany, 3-wskaźnik
w stopniu celującym zrealizowany).
Webquest uważa się za zrealizowany, jeżeli grupa uzyska
minimum 25 punktów z możliwych do zdobycia.
Powodzenia!